În lumina recentelor evenimente, compania aeriană Wizz Air este sub tirul criticilor după incidentul nefericit în care o pasageră a fost forțată să părăsească avionul, deși deținea un bilet valid.
Într-o lume unde călătoriile aeriene sunt mai accesibile decât oricând, promisiunea unui zbor plăcut și fără probleme este uneori umbrită de practici discutabile ale unor companii aeriene. Un astfel de caz, care a adus compania Wizz Air în atenția opiniei publice și a autorităților, a fost recenta situație în care o pasageră, a fost coborâtă cu forța din avion, declanșând valuri de indignare în rândul celorlalți pasageri martori la acest incident.
Potrivit relatărilor, incidentul a avut loc în data de 8 august în timp ce pasagerii se îmbarcau pentru zborul Alicante-Bucuresti. Doamna, care preferă să rămână anonimă, a împărtășit că, deși avea un bilet valid și confirmat, a fost informată de către personalul companiei că locul său fusese vândut de două ori, situație care a determinat-o să fie selectată pentru a părăsi avionul.
Mărturii ale pasagerilor aflați la bord confirmă că situația a escaladat rapid, culminând cu intervenția personalului de securitate, care a escortat-o pe doamna respectivă afară din aeronavă în mod forțat, pentru a face loc unui alt pasager care deținea, se pare, același loc rezervat.
După scoaterea doamnei din avion celorlalți pasageri li s-a cerut să își identifice bagajele și să le verifice intrucat așa impune regulamentul, ceea ce a dus la mari întârzieri ale zborului.
Prin vocea purtătorului său de cuvânt, Wizz Air a declarat că “investigații interne sunt în curs pentru a clarifica circumstanțele exacte care au dus la regretabilul incident”, adăugând că “compania își asumă un angajament ferm față de respectarea celor mai înalte standarde de siguranță și confort pentru toți pasagerii săi”.
Cu toate acestea, acest incident vine într-un moment în care Wizz Air era deja sub observație pentru mai multe practici controversate, inclusiv taxe ascunse și politici de anulare discutabile, care au atras critici din partea grupurilor de protecție a consumatorilor și autorităților de reglementare.
Această situație nefericită aduce în atenție nu doar practicile de vânzare ale Wizz Air, dar și necesitatea unei supervizări și reglementări mai stricte din partea autorităților aeronautice.