Balenciaga a postat fotografii dintr-o campanie de publicitate de sărbători pentru brand, care prezenta copii ținând poșete cu ursuleți de pluș care purtau hamuri și echipamente în stil BDSM.
O altă campanie publicitară pentru o poșetă a prezentat o imprimare a unei decizii din 2008 a Curții Supreme, Statele Unite ale Americii v. Williams, care s-a ocupat de pornografia infantilă, printre lucrările de pe un birou.
După ce mulți de pe rețelele de socializare au considerat nepotrivită campania cu copii, Balenciaga a eliminat fotografiile din conturile de pe rețelele de socializare și și-a emis scuze marți, spunând că „gențile noastre de ursuleți de pluș nu ar fi trebuit să fie prezentate cu copii în această campanie”.
Kardashian – care a făcut din brand un element de bază în garderoba ei în ultimul an și a fost prezentată în campaniile și prezentările sale de modă – a emis duminică prima ei declarație cu privire la scandal, spunând că a fost „zguduită de imaginile tulburătoare” și că, după ce a vorbit celor de la Balenciaga, ea crede că „înțeleg gravitatea acestei probleme și vor lua măsurile necesare pentru ca acest lucru să nu se mai întâmple niciodată”.
KIM KARDASHIAN
„Siguranța copiilor trebuie să fie avută cu cea mai înaltă considerație și orice încercare de a normaliza abuzul asupra copiilor de orice fel ar trebui să nu aibă loc în societatea noastră – perioada”, a spus Kardashian. „În ceea ce privește viitorul meu cu Balenciaga, în prezent îmi reevaluez relația cu marca, bazându-mă pe dorința lor de a accepta responsabilitatea pentru ceva ce nu ar fi trebuit să se întâmple niciodată de la început – și acțiunile pe care mă aștept să le văd să le ia. protejează copiii.”